Prinssestårta|

det här är min prinssestårta som jag bakade i torsdags
det här är min tårta som jag bakade i torsdags:D kanske inte smakade som en men något liknande i alla fulla fall|

som agnes skrev så började det brinna i vår skola men det gick väl bra ganska alla fall det var i norran också, men det började typ brinna i ett lysrör eller nåt och föll ner på aula golvet.  det började typ ryka och en cyklist kom förbi och såg det och larmade, så det gick väl bra vi gick i skolan till 9 då vi fick bärsed eller vad det heter att vi fick gå hem:) sedan fick vi ledigt på torsdagen också jätte bra två dagar innan vi igentligen skulle få påsklov:D||
 
nu ska jag äta lite tårta :P glad påsk<3<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhh, emme vilken tårta! Jag vill oxå ha! ^^

2009-04-13 @ 17:02:39
URL: http://saniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0