Emme och Agge och Anda

                                                                               Agge
Nu är jag med emme och sandra =D=D vii har gjort en ny header =D=D=D=D=D=D=D=D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D vi tog lite kort idag, här kommer några på emme =D
                           nu ska emme skriva =D <3 byebye =D


                                                                        Emme
Hejsan! nu har agnes skrivit och nu är det min tur förr satt jag och körde ''charader'' med sandra medans agnes skrev 
här kommer några bilder på agnes!:D
<---- det där är riktig häcklöpning=D   agnes å katta=Dagnes!aggepagge någonting:Dproblem med katten?
jag är sur på agnes hon kommer mörda mig innan jag gått ut nian på brännan hahahhah=D
Nu ska jag sluta=D hej då




                                                                                        Anda
hej det är anda (även känd som sandra:]) som gäst bloggar:D
vi har suttit här i typ 1 timme(om man bara ränknar tiden som vi jobbar hahah) och fixat och trixat med bloggen och åstakommit lite magi hhaha :)
idag börja vi skolan det sög.....
like a piece of shit,when you look at it.....
 cya later :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Fin header!!!=D

2009-08-25 @ 07:35:02
URL: http://saniiz.blogg.se/
Postat av: Elin s;)

Skit fin header :D<3<3

2009-08-29 @ 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0