sjuk igen:'(

Nu är jag på semester igen vi är just nu i liköping hos mina kusiner det är väl roligt men jag är sjuk inte så kul:(:(:(
jag blev sjuk torsdags jag vet inte hur det var då men just nu gör det ont i halsen det känns som om någon slår en jätte hårt i halsen varje gång jag sväljer :'(
men alla fall idag har vårat lag cup och jag får inte va med:/ mycklecup tror jag dom skulle möta myckle/medle klockan 13.00 dom måste vinna:D:D då blir jag glad:D jag ska ringa dom vid två tiden i alla fall:D
Sen jag blev sjuk har jag inte kunnat äta så mycket mat eftersom det gör skit ont när jag sväljer:/ så dethar blivit mest att dricka typ vatten mjölk måltidsdryck och jag har också ätit youghurt:) men när jag plötsligt börja blöda näsblod så blev typ allting bra inte ont i halsen och blabla men sen kom det tillbaka:/
jag har varit på kolmården också :D:D:D: det varjätte roligt där jag vet inte hur man ska breätta jag får breätta det senare hihi:D
nu ska jag väl gå och läsa som jag har gjort dom senaste dagarna men jag kunde faktiskt fiska lite grann i fredags då fick jag fyra abborar men dom slängde vi i igen för dom var  rätt så små:D;P
hej då ha en fortsatt trevlig sommar:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0