sjuk:(

jag går just nu sommarskola i taekwondo eller den är nästan slut nu den slutar i morgon med bada på vitbergsbadet;P
men jag har varit sjuk två dagar:'(:'( jag vet inte vad det var för sjuka och vill inte berätta om den heller haha ;P
idag på sommarskolan hade vi i alla fall väst pass det var jätte jobbigt i slutet för då var det jätte varmt och jätte hungrig och jätte trött!!! på morgen så var det 35 grader i solen fast solen lyser typ direkt på terometer fast endå jag hann inte kolla den på baksidan.......:P
idag spelar vi match eller vårat lag jag är inte riktigt pigg för det.....:(:(:( vi ska alla fall möta burträsk:P hoppas vi vinner:D:D:D:D jag ska dit och kolla jag ska fara om typ 4 minuter så jag ska gå hejsvejs!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0