Härnösand!

på fredagen for vi till soo shim, lite tidigare från skolan, men alla fall vi skulle fara typ halv 3 men vi skulle samlas 2. men vi for typ 3 på bussen dit var det lite trögt men vi såg på film nemo och typ nån mer. sen vägde vi in gick hur bra som helst!! sen for vi dit vi skulle sova det var typ ett badhus eller nåt liknande, vi beställde bat kyckling och ris med en läsk 60 spänn men det var det värt jag fick min favvo dricka koparbergsfruktsoda som inte finns här i skellefteå! sen gick till hemköp väldigt kallt jag köpte chips. vi gick och la oss typ 10 och vaknade halv 7 ungefär sedan var det tävlingsdags och jag och sanna var inte så peppade men när vi kom in så blev vi peppade av musiken fast min andra kompis sandra som var med som ''kompis coach'' blev inte så peppad hon ville typ sova. men jag vann alla fall tre matcher och tog mig till final där jag mötte klubbkompisen cajsa tredje gången tror vi att det var. jag tog alla fall silver och bästa fighter minior.till lunch fick vi köpa sallad och dricka hela 80 kr för en sallad med sallad, tomat, gurka, kyckling, majs och crem fraishe eller vad det heter. på vägen hem såg vi också film göta kanal 2 och nån mer men jag och min kompis väntade bara på en  sak i göta kanal och det var när han blir stoppad av polisen och motsånderen kommer förbi och säger skit på dig och eftersom han kommer från italien så översätter poliserna att det betyder ha en trevlig dag och då går han runt och säger det :) riktigt roligt:)

                                                                         HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0