hejhej

Hejsan!
idag har jag nog inte så mycket att skriva:)
idag i skolan fick vi veta att vi skulle ha en friluftdag mellan sport och påsklovet man fick välja mellan åka till byggdsilium eller vad det heter och det  kostar 150 kroner eller gå promenad och åka pulka eller gå promenad och friskis och svettis:) jag valde åka slalom men jag vet inte om jag ska åka slalom eller snowboard:)
på so skulle vi fortsätta jobba om religoner jag och några till satt i ett rum det var skitkul man skulle bli klar den lekionen och jag hann precis jag färglagde kartan i sista minuten:)
vi hade inte hk idag så jag slutade 13.20 så jag gick hem och såg på tv och fikade och sedan satt jag lite vid datorn sedan for jag och kollade på träningen och sen kom jag hem och då planterade jag några plantor i sånadär plastsaker:)
bara ett experiment eftersom det är vinte jag ska dom på mitt rum:)
jag planterade sallad ärtskidor och två andra blommor jag fick inte plantera morötter:(
men nu ska jag gå hejsvejs ha det bra:)/emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0