hejsan svejsan

hejsan svejsan! idag hade jag taekwondo träning och efter det blev vi plågade vi skulle dela ut reklam det var jätte kalt men jag smsade med några medans det underlättade:)sedan så for jag hem och sedan till sandra där jag är nu vi ser på i survive a japanes gameshow:)men vi spelade ett hockey spel hos sandra  ett sånt man har typ pinnar eller nåt:) jag skulle sova på soffan och då skulle vi vända den det var jätte kul vi fick liiite problem men det löste sig sedan vi klarade det.:)
i morgon ska jag sandra och sanna gå på stan dom ska klippa sig och jag ska typ köpa en t-shirt :)
men vi ska äta på stan jag vill äte på wok&roll det är jätte gott:)
men nu ska jag fortsätta se på tv med dom andra:) och smsa lite mer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0