länge sen sist

Nu var de ett tag sen jag skrev men nu kommer ett inlägg :D

idag har jag varit på skolan det var väl inte så super kul men de funkade =P Vi körde de där när man ska göra en rund ring med pekfingret och tummen och setta den mot knäet och om nån kollar så får man:göra ett kryss, slå och sedan stryck där man slog, på armen asså. 
Idag har jag volleyboll :D de ska bli kul förutom att Elin♥ har typ överskottsenergi =P de är inte specielt kul hon blir helt vild!!! =P
ojojojojojoj vad korta inlägg de blir för mig nu men jag har typ inget att skriva om.....
är de nån som ska på discot på fredag?? :D komentera gärna om ni ska dit :D
ha de gött igelkött ♥//agnes =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0