Lejon vinst och skiddag

                           Ja nu var de ett tag sen jag skrev senast men bättre sent en aldrig =P
var på lejon match i tisdags och gissa vem som van med 10-1........??
Jo de gjorde LEJON! :D har kommer lite bilder från den matchen :D vat inte riktigt vad som händer =P

 tekning (tror jag inte så lätt att se) =P

 ännu en bild som dom tekar på =P

här vet jag inte vad som händer =P

 ??? Vet inte?? =P kan vara mål =D

 de var dom bilderna jag hade =D Jag var med erika där de var jätte kul =D,, de var typ första serie matchen dom har vunnit, så jag och Erika = min underbara gulliga kompis <3 (L) har bestämt att vi ska fara på fler matcher =D då ska nog Elin<3 också följa med =D

Hade skiddag idag åkte typ mer än 1 mil =O
 Jag åkte med emme vilket gjorde de iallafall lite skojigare =D de var rätt så kul i början men i slutet var de inte så specielt kul de tyckte iallafall inte jag och emme =P vi kom nästan sist ;P men vi kom till mål iallafall och de var ju de som var meningen med de hela tror jag =P
Just nu äter Elin = den filuren jag har till underbar kompis ( L )<3 middag så jag kan inte prata med henne på msn
:( men hon skulle snart vara tillbaka =D 
Det var allt jag hade för att säga idag ha de gött igelkött<3// agnes =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0