Musik =D

Tjena=D
 Jag har varit på melodifestivalen med min underbara tremening Matilda/Mathilda(vet inte hur de stavas) jag fick veta att jag skulle dit typ en timme före och då skulle jag:
duscha, byta kläder, äta lunch klart och åka till hockeyarean =P men jag hann facktiskt (stolt!) Det var svin skoj jag träffade: emme♥ och hennes familj, john och stina (min treminings tjej (asså inte hon jag var på melodifestivalen utan en annan av mina tremeningar))  =D=D
Just nu lyssnar jag på musik jag lyssnar på sverigetrotters med Afasi & Filthy =D den är jätte bra =D
Ska på hockey på lördag =D med Erika♥ =D de ska bli svin skoj!!!! =D
De vart ett kort inlägg men de får man leva med =P
Ha de gött igelkött =D=D=D=D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0