Norsjö :D

Har varit på träningsläger ihelgen :D Hur skoj som helst!!!!!!!! alla i laget är RÅ shysta!!!!
vi for på lördagen kl.11.15, i "min" bil åkte Jossan och johanna (pappa körde), vi kom dit typ halv1-1 tror jag, vi skulle vara i en rosa randig skola med rosa skåp :D skit snygg!:P När vi kom dit började vi packa upp sen åt vi lite, pratade, skrattade och lite alltmöjlig, sen hade vi fotbolls träning, den var super kul :D vi var på konstgräs jag och elin kastade svarta gummisaker på varandra hahahahaha :D Sen duschade vi och sånt, tog ett ta ;) sen gick vi tillbaka till den "snygga" skolan :D där vi pratade i typ 20 min, sen åt vi middag, färdig skalad potatis med nå biffar med världens godaste brunsås :D jag åt typ ändå ganska så mycket vilket var ganska mycket potatis och brunsås som var elin och ebbas fel(potatisen) ocg johannas fel(såsen) de var nämligen så att jag skulle gå och hämta sås och då stog johanna där så då frågade jag om hon kunde ge mig och då gav hon mig ÖVERTRIVET mycket! Sen så ville jag ha lite mer potatis, och jag orkade inte gå själv :P så jag frågade elin och sa nej sen ångrade hon sig och skulle nödvängit vis gå och hämta, jag förstog att dom skulle ta övertrivet mycket men hon sa att hon inte skulle ta fler än FEM? ja men då tog hon 4 och de var dom största hon kunde hitta ;)
Efter vi hade ätit gick vi på ica och köpte godis chips och dricka, jag och elin delade på en stor dricka och en chips påse, jag köpte också en marabo :D Sen såg vi en film och åt massor med onyttigheter ;P;) Vi såg step up, den var rå bra :D, vart de att borsta tänderna och sova vilket en del gjorde och en del inte gjorde ;) jag, elin, ebba, sanna, elina och johanna körde S eller K :D, jag somnade typ 20 i 2 :)
De var väckning kl 8 då vaknade jag typ men jag låg kvar i "sängen" ett tag till :D jag låg i "sängen" när erika hade packat klart :O ;) sen gick vi till frukosten de var rå skoj, först satt jag med........ alla förutom tränarna och sara stina och anna, sen flytta jag till sara stina och anna, jag och sara ringde till kevin borg, men han svarade inte :( :/ sen hände de massa saker vi var på bad huset, åt lunch hade träning och for hem, men de orkar jag inte berätta alla detaljer om ;)
sweat dreams (L)<3//aggepagge :D 


Kommentarer
Postat av: J

okeej :D

det är kul att ha kul <:P

2009-02-11 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0