skidor och en skitdag

Agnes kanske har skrivit detta men vi/ alla i årskurs 6 åkte malmstråken från varuträsk, det var jätte jobbigt. vi åkte från skolan med en buss till varuträsk sedannär vi kom fram så började man åka på en väg och sedan in i skogen.den första biten var väl helt ok, cirka 2-3 kilometer åkte vi först och sedan stannade man typ en stor väg där man fick varm eller kall blåbärsoppa och en bulle. sedan åkte vi vidare då åkte jag med agnes vi åkta utan stavar:) det var ganska skoj men det  var jäääääääätte långt kvar. sedan kom en person och sa att vi åkt typ två tredjedelar men sedan komvi till en ''skylt'' då var det en karta och då hade dom märk ut vars man var vi hade typ inte åkt halva ens:( . men när vi kom till alimak så fick vi choklad och russin det var gott. på fredagen hade vi fångarna på fortet som några som BF i 2 på balder anordnat eller vad det heter det bar jätte kul. men nu har vi sportlov i dag åkte jag skidor med mina kompisar på vitberget jag åkte snowboard det var kul. vi åkte tre i liften några gånger det gick bra:) hej då 
           
  //emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0