stan

jag var på stan i dag med mina kompisar dom klippte ju sig som jag skrev dom blev jätte fina:) jag vaknade typ 1 på natten och sedan 5 och 6 och sedan sju sedan kunde ingen somna om så  vi gick upp typ då:)
vi hade liiiite problem att somna på kvällen:) vi tog busse ner till stan och sedan gick vi och köpte lite grejer, jag köpte alla hjärtansdag pressenter till mamma och pappa och min storasyster och julklappar till mina kompisar jag vet lite sent ute men jag hann inte köpa före jul:)
jag köpte en mugg till mamma som en te kopp och som en sak som man her te i jag vet inte hur man ska förklara det jag köpte ett stort korsord på bokia till pappa och en choklad ask till minn storasyster och ett litet kort, till 'julklappar' till mina kompisar köpte jag en ögonfransböjare till en av dom och en pennvässare som man  vässar kajalpennor till den andra eller vad det var och en klubba som var formade som ett hjärta:)dom var med och väljde:)
vi var också på biblan där jag lånade min favvo böcker om en målvakt som spelar i nhl adam whallgren fast jag har redan läst typ alla, men dom är så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0