stjärnskott

hejsan i dag var jag i skolan det var ganska kul. Förra onsdagen 11/2 stukade jag foten på gympan:( så jag får inte träna eller vara med på gympan i veckan. på gympan så skulle dom åka skidor men det var för kallt så dom var inne dom körde gladiatorboll det står två plintar i mitten och på dom står två personer och dom andra hjälper till att hämta bollarna som dom kastar på dom som kommer. det andra laget ska springa mellan plintarna och ta en ärtpåse och springa tillbaka utan att bli träffade av dom står på plintarna, kanske inte så lätta att förstå men endå. jag fick räkna poäng allafall. stjärnskott är en serie som jag gillar det handlar om en kille som heter adam wallgren som är 19 år och är målvakt i nhl det finns 21 böcker och det kommer en till i april jag längtar väldigt mycket till april boken har nummer 22 och heter ett oväntat möte i LA , jag har nog läst alla förutom två som heter spel på linjen och en tuff fight:)dom är bäst.
men nu ska jag nog göra något annat hej då
/EMILIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0