Torsdag, fredag, lördag och idag

 I torsdags var jag med John, Erika och William:) De var jätte kul, egentligen skulle Elin ha varit med men hon vart sjuk
:( men vi hade väl kul ändå:) på kvällen så......... vad gjorde jag på kvällen??                                      
 I fredags var vi lediga från skolan :D
Elin och Erika skulle ha sovit över hos mig torsdag till fredag men då vart elin sjuk :(:(:(:(:( Men hon, Erika, John och Lelle kom på fredagen de var jätte kul, vi "såg" på film, satt vid datorn och körde sanning eller procent svin skoj hade vi :D
Elin och Erika åt hos mig sen for jag till elin:) och erika for hem :( Hos Elin satt vi vid datorn en stund sen gjorde vi choklad sås och åt de med glass sen kom facktisgt Erika :D, för Frida (Erikas storasyrra) hade frågat varför Erika inte var där, och när hon kom såg vi en skräck film :O den filmen ska jag aldrig se igen, den var rå läskig, den hette Dolt under ytan ;P
Lördagen var jag och åkte slalom med Erika :D de var kallt!;)vi var typ ensamma där i typ en halv timme sen kom en gubbe sen efter typ en halvtimme till kom några jibbers(eller hur de nu stavas). Egentligen skulle Sanna ha följt med men hon kunde typ inte jag minns inte varför, Erika sa de men jag tror att jag inte lyssnade så jätte mycket ;)
På kvällen såg jag melodifestivalen, de var typ inte så många bra arister och den enda som jag tyckte var bra gick inte ens vidare tror jag, jag såg inte hela pappa började se rosa pantern, den värkade bra men jag orkade inte se hela ;) Rosa pantern 2 ska typ snart gå på bio, jag vill typ se den men jag har inte sett ettan, så jag vet inte om jag kommer att fatta så mycket av tvåna då ;)
åsså var de i dag kvar ;) idag har jag skottat av alltanstaket (vet inte hur de stavas) med pappa de var jätte kul för när vi var klara var de en jätte stor hög nedanför så då fick jag hoppa ner de var hur kul som helst :D Jag har inte någon bestämd plan för ikväll men vi får väl se vad jag ska hitta på, kanske vara med nån eller bara vara hemma och slappa :D
Ha de gott igelgottz<3!:D//Agnes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0