Fiskar

i dag vaknede jag typ halv 8 och somnade om till typ 9 då jag fick sms från sanna och sandra. sedan steg jag upp och åt frukost och såg på tv. vid 10 halv elva for jag och pappa och handlade och for till solbacken och köpte mina akvariefiskar. Först var vi på arken zoo där köpte jag  4 neon tetra och 1 platium eller nånting vi kommer inte på vad den heter, dom skulle passa med slöjstjärtar som jag fick 2 av min syrra för hon skulle köpa nya, sedan åkte vi till stan akvariecenter och där köpte jag en jätte liten mal jätte gulig:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag måste se dina fiskar! jag har ju sett dom på bild,Sannas mobil ;)<3

2009-01-11 @ 17:05:24
URL: http://kimbap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0