hahaha :D

Igår hade jag och Elin<3 jätte roligt, POTATISMJÖL! :P Ja de var jätte jätte roligt. Elin har sovit här, hon sitter här brevid mig just nu :) Vi hade hur kul som helst igår kväll :D.
Idag ska jag på hockey match, Aik-Hv71, med Emme<3, Sandra<3 och Sanna.B<3, de ska bli rå skoj, kul dag idag asså :D. Jag och emme ska på fansconer jag vet inte om Sandra och Sanna ska med men vi får väl se, jag och emme ska iallafall få låna Emmys och Saras säsong kort :D, så vi behöver inte betala ;).
På måndag ska jag få ett par slalomskidor :D, men jag vet inte riktigt när, var och hur jag ska kunna köpa en hjälm =/Men de löser sig nog :DLängtar :D
Den 31/1 ska vi på tränings läger i norssjö :D De ska bli rå skoj :D Vi ska vara där till den 1/2 //Agnes:)
De var länge sedan jag skrev de här inlägget


Kommentarer
Postat av: john :D

haha match var ju jätte bra :D fast dom fötlora :P

2009-01-25 @ 19:28:58
Postat av: elin:)

potatismjöl hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahaha!!;);P

2009-01-28 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0