I dag

jag har inte så mycket att skriva i dag men lite ska det väl bli kanske..............jag är lite små sur för jag och agnes får inte inn några bilder som vi vill ha på bloggen men jag hoppar det löser sig sedan min snälla sysyter kanske kan hjälpa oss.i dag var jag i alla fall i skolan det var väl ganska roligt på svenskan så röstade vi fram framsidan till våra interjuver vi har gjort, det ska sättas i hop till en litet häfte/bok sedan. på so i slutet så läste ulrika för oss i  40 minuter ungefär sedan fick vi sluta nästan 25 minuter tidigare:) i kväll börjar taekwondon och mitt favo program om andra avenyn det börjar 9.00-9.45 kanske det måste jag se=D  hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0