Kort

Idag blir de nog ett väldigt kort inlägg har inte mycket att skriva om....
Min dag började med att jag vaknade typ kl halv nio :O smsade ett sms till elin och lelle elin var redan vaken hon med :O sen såg jag lite på tv, fikade vid halv elva spelade ett spel med emmy kallaha, kanonkul (som björn gustavsson brukar säga):D Emmy vann, mindre roligt :/. Sen hade emmy träning och vi hade de en timme efter så jag for till mormor och morfar de var super kul :D sen gick jag därifrån till brännan och hade träning där jag träffade Elin, Erika, Isabelle, Sanna, Anna, Stina, Maja och Sofia de var skojj.
Nu blir de inget längre inlägg sweat dream<3 och komentera gärna :D//Aggepagge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0