lördag/söndag/måndag

på lördagen köpte jag mina fiskar men sen var jag med sanna jag mötte henne vid ica för vi skulle köpa godis, vi köpte lösvikt. jag har väldigt svårt för att välja så det tog en stund  jag köpte typ för 5 kroner så jag köpte 3 pingvinstänger.söndagen började 8 då jag gick upp för jag skulle till storklinta med mamma och pappa. vi for typ 10  och var där till 3 det var ganska roligt, lunchen var godast taco talrik:).i dag måndag så var det skola igen jag somndae typ halv 1 så jag var ganska trött i skolan men det blev kul på so då vi hade ön då var vi i aulan på sen och tränade redovisning det var skit skoj.på svenskan så skrev vi sagor då gick vi ut och skrev det var jätte kul:) hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0