slalom i kb

Idag har jag åkt slalom i kb(klutmarksbaken) med Elin, Erika och Lelle dom är BÄST!<3. De var jätte skoj, första gången jag åkte slalom i hela mitt liv. Men de gick facktisgt rigtigt bra, Elin och Erika hade tränat mig dagen innan(hur de nu stavas), dom gjordeliksom så att dom puttade på mig(på plan mark) då lärde jag mig att bromsa ocg svänga, men de var som inte rigtigt samma sak som i slalombaken.
Min dag började med att jag steg upp halv nio åt lite frukost gjorde lite fika att ha med till slalombaken borstade tänderna och sånt man brukar göra på morgonen, sen klockan halv tio for vi till några vi känner och lånade en hjälm efter de hämtade vi up elin och erika och for till slalombaken.När vi kom fram hade Lelle inte kommit så vi började gå till värmestugan(enligt mig skulle den kallas kiosk) vi hade kommit nästan ända fram när vi kom på att vi skulle träffa Lelle på parkeringen, som tur var var de en parkering även där vi stog, just då kom typ Lelle med sin coola mamma. Sen gick vi in och tog på oss pjekserna, och gick ut igen och tog på oss skidorna sen gick vi till knappliften(ville prova den först) vågade knapt åka nerför barnbacken men till slut vågade jag sen började vi åka i familjebaken, de var typ en av de roligaste jag har gjort, sen vart de fika paus (mm), där efter gick vi ut igen efter några åk till så ramlade jag och Lelle i liften (pinsamt) hela liften stanade(ännu mer pinsamt) sen hände de nog inte något mer specielt förutom att jag vågade hoppa i hoppen.
När jag kom hem så skulle vi typ börja med maten de vart kyckling tacos.
Jag, Elin och Erika hade tänkt att vara med varandra men de gick inte för jag kunde inte komma till dom och dom kunde inte komma till mig:( så jag hade de JÄTTE tråkigt men nu har jag inte de längre för nu har jag ju datorn ;P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hörde av lelle att du hade varit duktig?:):):) <3

2009-01-11 @ 17:04:20
URL: http://kimbap.blogg.se/
Postat av: aggepagge

aa hahah ;P

2009-01-12 @ 16:01:55
Postat av: lelle

det var skit kul

2009-01-12 @ 16:55:46
Postat av: lelle

det var skit kul!!!

2009-01-12 @ 16:57:55
Postat av: aggepagge

JOPP :D

2009-01-12 @ 17:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0