Tjenare

Här kommer de första inlägget, av mig (agnes) eftersom att  jag och emilia(L) inte hann skriva när jag var hos henne eftersom att vi höll på med att lägga in en sån där mp3 grej. De gick inte så bra, vi var tvungna att ringa sandra(L) hela tiden(eller ja de var hon som ringde oss, men de var vi som ville) (lite små kul men).
Ja men iallafall så var de första skoldagen för detta år, jobbigt att stiga upp men annars var de väl någolunda kul :) Vi har fått ett nytt schema, vi har fått ett jätte långt hål (vi som gå spanska vilket är 20pers från a =O ) om man äter på 20 min (vilket man oftas gör) så är de en och en halvtimme :O De blir kul men lite långtråkigt men, men man får väl hitta på nåt, de gör man nog alltid :D. Vi var typ bara i 42 (ett av klassrummen på brännan ni som inte går där) alla våra lekitioner förutom EA(elevensval), gympan och hkn. Vi har 2 10 över 3 dagar (förut hade vi 1), månda och tisdag dom två jobbigaste dagarna men man får väl stå ut. De är många som har klippt sig,, eller kanske inte så många 2-3 stycken kanske, i min klass asså :)
Men nu orka jag inte skriva mer för idag, tack tack att in kollar på våran blogg. Sweet dreams (L)// aggepagge :)


Kommentarer
Postat av: idaaaaas

hej agnes det är ida asså när ni hedde in de spelande nallebjörnen vad tryckte ni att det var för hemsida?

2009-01-08 @ 17:44:57
URL: http://idaaaas.blogg.se/
Postat av: aggepagge

svårt att förklara

2009-01-08 @ 18:13:07
Postat av: ¨Sandra :)

hejhej (L) ida,gå in på DDB(www.designadinblogg.se) Skitbra hemsida!!!! man får massor med design tips!! :) Jätte fin blogg Emme å Agge, jätte bra 'WORK' (L)

2009-01-08 @ 20:13:33
Postat av: elin:)

2009-01-09 @ 15:04:50
Postat av: elin

oj oj jag råkade sicka iväg den på nått sett;P;P men skulle bara också säga skit fin blogg ni har gjort(L):)

2009-01-09 @ 15:06:17
Postat av: ida

Tack så jätte mycket Sandra :)

2009-01-19 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0