Hejsan Hejsan:D

Hejsan idag har jag varit i skolan i vanlig ordning:) på SO så fikade vi, vi har börjat med att två bakar en vecka och nästa vecka är det två andra som bakar jag och agnes ska baka vecka 14 eller 13:) jag vet inte vad vi ska baka men vi har tänk på vaniljhjärtan och något mer:)
efter skolan så var jag med sanna och sandra hos sandra:) vi bakade hasseschokladbröd jag kom typ ihåg receptet men det blev allafall inge bra det blev typ knäckebröd som när jag och min syrra bakade:P
men nu ser jag på hockey i allafall det går inge bra 2-1 till Linköping och bara 3 perioden återstår:(
vi går nog inte till semifinal eller vad det heter men jag hoppas:) just nu är det periodpaus och jag ska se made med min syrra och hennes kompis hejdå:)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Men dom vann ju! Hejja AIK!

2009-03-18 @ 17:16:42
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0