hejsan svejsan i lingonskogen:D

Nu sitter jag och ser HV71-Frölunda för vi har inte kanal+ , men jag följer aiks match via nätet:D
just nu går det bra 2-0 för aik -färjestad och 2-1 till HV71 just nu!!
Imorgon ska jag nog till skolan är trist att vara hemma men idag var min syrra ledig vet inte varför , men vi drack massor av läsk typ tre glas var med soda stream cola och sedan en burk med kopparbergs fruktsoda godast<3<3 och sedan på kvällen åt vi maxmat och då fick vi coca cola igen mycket läsk blev det på en dag:D:Dtill lunch åt vi kycklingköttbullar och nachos för syrran orkade inte koka pasta men det var gott och tomatbitar och lite smältost hittade vi i kylen:) medans såg jag en film som heter honey den är jätte brapappa hyrde den:) han hyrde också en film som heter djävulen bär prade den är också jätte bra:) idag såg jag och min storasyster en skräckfilm som heter the signal pappa hyrde den storasyster den är rekomenderad från 15 men vi stängde av den typ direkt den hade ingen bra början:D hon ska se den med en kompis i stället:D sedan såg vi saturday night fever den också från 15 men inte läskig mest kärlek och dans:) pappa köpte också två stjärnskott böcker till mig dom är bäst jag fick nummer 17 som heter en tuff fight och 20 som heter kamp runt stäcket:D:Ddom är bäääääääääääst<3<3<3<3<3<3 ni måste läsa dom handlar om en 19-årig kille som heter adam wallgren och kommer från kiruna som kommer till NHL blir sickad till farmalaget då och då men dom är bäst ett tips läs dom:D<3 hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0