länge sen....

Ja nu var de JÄTTE länge sen jag skrev sist... jag vet inte varför de har bara blivit så =S

Det har hänt väldigt mycket jag ska försöka få med de mesta =)

Jag börjar med Vitt Jåkk =D


Ja... jag, Elin, Erika, Sanna och Erikas pappa var till vitt jåkk fredagen på sportlovet, =D de var SVINSKOJ! Vi for typ kring 8 på morgonen för vi ville vara där när de öppnade och backen öppnade kl.10.00, vi kom dit typ 10 i 10. =)
Vi hittade typ inte vart man skulle köpa liftkort så tillslut fick jag fråga =P
Sen åkte vi typ till halv 12 då vi fikade =) Sen åkte vi lite mer, då döpte vi typ alla snygga killar vi såg, de var jätte kul, vi sa hej till en av killarna som vi hade döpt till markus =P
Sen for vi till frasses och åt, jag Elin och Erika tog en barnbox, vi fick en docka! hahahahahaha =D=D=D sen for vi hem :)

Vi håller på att göra om i hallen och trappen upp till övervåningen =)
Då fick jag och Emmy skriva på väggen, de var svinskoj! =D=D=D

Jag har varit på stan med Elin och Erika =D
De var jätte kul jag köpte ett linne med mimmi på, Erika köpte en massa saker på H&M och ett par örhängen och Elin köpte en tröja och ett par örhängen =D alla saker var jätte fina =D vi åt på subway =D

Igår var jag och åkte slalom med Erika, Elin och Emme =D Vi träffade jätte många där:
Johan.S, Kevin.B, André, Elina och Sara =D
Vi var där till typ kl. tre för jag skulle till M&M och äta pizza och se hockey =) AIK vann!!!! nu står de 3-3 i matcherna och de är en avgörande på måndag tror jag den ska jag se hemma för den går på kanal 9 =D

Idag har vi "skolif"(jag vet inte vad jag sak kalla de) i volleyboll, de ska bli svin kul =)
De är lottning också efter där vi har chans att vinna 1000 kr =)

Vi har fotbolls träning också.. kommer bli lite jobbigt men skoj =D
Fotbollsträningen är kl 7-8 i skelleftehamn på guldvalen =D

De var allt för den här gången men vi ses nästa gång samma kanal!! =P //aggepagge =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0