Slalom :)

                                                                  Vi har haft friluftsdag =) där fick man välja mellan:

1. Åka slalom =)

2. Gå (och tipsrunda) till erikslidbacken och åka pulka =)

3. friskis och svettis =)

Jag tog åka slalom, de var jätte kul, ja´g åkte med Sanna, Emme, Sandra, Erika, Elin och Ronja =) de var svårt att hålla ihop, jag och Elin tappa bort dom andra 2 gånger =P

Jag lyssnar på världens bästa låt! =) Den heter kindly unspoken =D den är jätte bra!

Kort inlägg idag vet inte vad jag ska skriva om =/

tingeling =P<3

ni måste komentera!!!!!//aggepagge =D  


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej! Visst hade jag en fin komentar! =)=) HEHE :)

2009-03-20 @ 18:26:59
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: aggepagge

super :D

2009-03-23 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0