Fotbollscup<3

jag har varit på våran fotbollscup i tältet på morön eller det var vi stämningsgården som ordnade cupen det gick väl ganska bra:/
jag var tvungen att fara hem från min kompis tidigt och jag var tvungen att vakna typ 7 och sedan blev jag hämtad typ 10 över 8:P vi kom i alla fulla fall tre:)här är ''resultaten''
1:Morön
2:Mariehem
3:Stämningsgården<3<3
4:Burträsk
5:Bodå
efter cupen sov jag hos min kompis och sedan nästa dag så var jag där en stund sedan kom mamma och hämta mig då skulle vi på stan eller vi for till solbacken och köpte en flaska med nånting till fiskarna och 2 neontetra och en växt och sedan frågade jag om prao:$ jag fick inte där men om det hade varit på en måndag så kanske jag skulle ha fått för det var då man gjorde allt typ bytte burarana och sånt:D:D nu har jag i alla fall frågat  på Akvariecenter:P:P jag ska återkomma på måndag och fråga som som jobbar då :P:) hoppas jag får praoa där:D:D
HEJ DÅ //emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0