BAD=SOVMORGON<3

i morgon ska vi till eddahallen och simma killarna ska vara där först klockan 10 över 8 ska dom vara klara oc hoppa i vatnnet och vi får sovmorgon<3<3<3<3<3<3
klockan 9.50 ska vi vara klara och hoppa i vattnet=)
vi hade prov idag=S
det gick väl så där men det vara bara två frågor men det var typ endå svårt=D

nu har jag vacknat det blev inte så lång sovmorgon..........
hahaha just nu sitter jag och smsar med min syrra som är på övervåningen patetisk jag vet men det e kul =d nej nu ska jag nog gå hej då<3

 slänger in en bild på lilla my för hon är så gulig oc så himmla rolig=D
 iopodar finns i så många roliga färger=D
en sån vit längst fram har jag=D
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0