Haha

Ditt namn? Emilia fällström
När fyller du år? 7 juli
Vad har du på dig just nu? t-shirt, jeans och strumpor
Vilken årstid är bäst? sommarn och vintern=)
Vad är du bra på? vet inte olika
Vem älskar du mest på denna jorden? familjen tror jag väl=)

Vem är din allra bästa vän? Sanna å Sanna och några till=)
Vem vet allt om dig? jag vet int
Vem är mest partyprisse? Ingen aning
Vem är den du helst har filmkväll med? hahah

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? nån kompis skulle jag väl tro
Vem står dig närmast?familjen min storasyster tror jag väl....=P
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? aa
Vem är farligast i din familj? haha min syrra kanske
Vem ser roligast ut i din familj? vet int
Vem är coolast? storasyster också=D
Har ni något husdjur? aa fiskar
Vem har du mest gemensamt med? vet int
Vem står för underhållningen? hm.....
Vem sover du oftast med? hm.... kudden eller va??
Roligaste kvällen med familjemedlem? utomlands
Vad har du gjort? idag? olika
Har du varit glad idag? aa
Har du varit ledsen idag? nepp
Har du gjort något bra idag? kanske?
Vad ska du göra nu? vila
Har du gjort något dåligt idag?hoppas inte det.... 
Vad har du ätit idag? lunch frukost va???
Har du duschat idag? aa och badat på edda
Är du trött nu? aa=)
Vad händer imorgon? farfar kommer

Vem ringde du senast? pappa
Vem ringde dig senast? pappa
Vem sms:a till dig senast? erika tror jag
Vem sms:a du till senast? erika tror jag haha

Är du hungrig just nu? aa
Vad är klockan nu? 16.56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
blogg.se, vår bloggxD
Hur länge sen var det du träffa din mamma? i morse
Hur länge sen var det du träffa din pappa? typ vid 11
Lyssnar du på musik just nu? aa
I så fall, vilken låt för tillfället? kiss the girl

Har du kysst någon idag? nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? aa mina vänner eller???=)
Har du nångång slagit någon? jajemen
Vem sov du senast bredvid ? vet inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej tror inte det?

hihi gjorde något annat än vad agnes gjorde tror jag=D
inte samma frågor varje fall=D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Är inte Sandra din bästa vän?:O(a)

2009-10-01 @ 18:58:50
URL: http://saniiz.blogg.se/
Postat av: emme

ojdå:O TABBE!!:'( jo Sandra också=D

2009-10-01 @ 20:27:57
URL: http://greveholmspoket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0