snööö!!<3

de har snöat!! ååh nu längtar jag bara på att få åka snowboard<3/slalom<3
var ute en pytte stund och tog kort : 1.  2. 
3.  4.  5.  6.                   
7. 
 
1. hunden följde också med =)
2.tassavtryck =)
3.hunden =)<3
4.haha hon skulle ta en snöboll =)
5.haha här med ;)
6.fot och tassavtryck ;)
7.tog ba ett kort ;)


bloggens första outfit:
 lite suddig men..

svart linne från gina tricot

vit t-shirt från HM

blåa jeansleggings från gina tricot

vet inte var tjock tröjan är ifrån, har fått (lånat) av min syrra =D

idag har jag varit och kollat på taekwondo, jag kollade på sandra och sanna typ medflera, sandra tog guld!!<3 sen vet jag inte vad sanna tog.....
men nu ska emme skriva hej då<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0