Stan

idag var jag som sagt med sanna men vi for på ica men godiset var så dyrt så vi cykladehem till sanna igen och sen till stan och sen till henne och sen cyklade jag hem hahah cykling<3<3<3??hihi
det här köpta jag i alla fall lite dåliga bilder kanske dom är tagna från google för mitt memorystick gjorde nåt konstigt jaja nu kommer dom här:

köpte den där grejen högst upp i vänstra hörnet
!den där lilla tuben det är ett lipgloss 40 spänn=)
hårspray garnier fructis style bamboo flexihold den kostade bara 30 spänn=D
hur kan ett hårspray vara billigare än ett litet lippgloss men mamma betalade lipglosset tur nog
det tackar man för
hej då ha en bra dag själv ska jag på hockey AIK-Frölunda
ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0