Blandat smågodis<3

nu har det hänt mycket tycker jag i fredags så var jag med en kompis och vi lagade en trerätters middag middagen bestog av:
förätt: vitlöksbröd och sallad
huvudrätt:tacorullar med chips till och sallad
efterätt:cupcakes
det var jätte gott jag är typ mätt nu haha<3
idag har jag fått min superduper sköna fåtölj<3<3 den är typ jätte stor kanske inte passar in i mitt möblegemang eller vad det heter men den är så himmla skön att sitta i och man kan gunga fram och tillbaka och man kan dra i en spak och då far fotstödet upp och då kan man  luta sig bak<3<3<3<3<3
jag älskar den jag ska typ seriöst gifta mig med den hahah eller alla fall sova i den??:)
jag kom inte p åvad det sista var men men nu kommer några bilder:
hahah nu orkar jag inte leta fler bilder men vi har i alla fall ätit vietnamesiks mat, och jag har beställt nytt telefon skal  som ni ser på bilden. nu ska jag äta hej då<3



Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag kan va präst :)

2009-09-14 @ 18:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0