bussar

nu sitter jag hät och försöker hitta en buss för jag och enkompis ska börja en sak på freja! och jag vill inte cykla dit........ men vilken hemsida ska jag gå in på????!!! panik men min kompis gav mig en sida den ska jag gå in på och förmodligen så hittar jag nåt=D
jag hittade inget=(
igår så hann jag inte uppdatera=( förts gjorde jag akvariet och det sen for jag till sandra och var där med några andra=) det var roligt men nu ska jag hitta en buss eller jag har ju hittat bussar men vart stannar bussen om det står hållplats brännan???
är det ingen som kan det?????=S
hej då...
emilia några bilder kommer!
så himmla gulig ipod spelare!=)<3
så goda dom ser ut att va hahahha

jag köpte tre av muggarna och skålen på nätet! musse är så gulig=) beställde dom från åbergsmusseum den fjärde köpte jag när jag var där..=)
jag har två av samma för en mugg var kantstött när den kom men då skickade dom en ny och jag fick endå behålla den som kom först så vad gör den om den är kantstött då om jag får en till??? hahaha
ser det gott ut??? jag tog kort på det sen hihi=)
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0