Hej då<3

som agnes skrev så ska jag till stockholm imorgon så då skriver agnes mycket haha känner du pressen agnes hahah=)
men vi har fått någon kassabok i skolan som vi ska föra i typ tvåå veckor och det börjar idag jippie ?? nej för jag ska shoppa jätte mycket i stockholm! dom kommer ju tro att jag är värsta shooping tjejen:(
hahah jag gillar inte köpa nya kläder och skor fråga mig inte varför det bara är så:$
jag har i alla fall hittat litre saker jag vill köpa från olika dekoraffärer typ ett cupcakes ställ och lite annat tjafs
och vi ska ha prov i NO och jag fattar verkligen ingenting men min syrra och pappa förklarade för mig igår så lite fattar jag nu i alla fall:$ nej nu ska jag gå skriver senare igen kanske hej då<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tycker ni borde ha mer bilder,

det blir roligare att läsa då!

dagens outfit tillexempel:)?



kram=)

2009-09-23 @ 16:37:57
URL: http://amandaochmolly.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hejdå Emilia! (L) HAre skoj

2009-09-23 @ 17:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0