Lalala!!!

hejsan!
hejsan jag kom just hem från skolan ska väl och träna idag igen, just nu sitter jagoch dricer läska och äter chips mmm vad gott det är me love chips.
jag sov i min fåtölj i natt hahah men till frukost drack jag te och åt nudlar jag vet jag kanske är lite onormal men men det är jätte gott särskilt vanilj te<3
telefongrejer som man sätter in i datorn vill inte fungera så jag lägger in lite gamla bilder.......

jag älskar baka och laga mat och sånt grejs men jagälskar även ta kort på mina fantastiska mästervaerk hahah eller på det jag laggar/bakar här har jag gjort en grej med en melon
bild 1 visar: hur melonen såg ut från början!
bild 2 visar: hur den ser ut efteråt......
bild 3 visar: hur melonen ser ut det är som små kulor jag gör av melonen haha
bild 4 visar: hur det ser ut i slutet då jag het upp alt i ett champangglas
hihi
på matten idag satt jag med min linjal om man typ gör något med den då ser det ut som alla bänkar är jätte höga om man vänder på den så ser det ut som alla bänkar är jätte små:D hahah
hej då

Kommentarer
Postat av: Sandra (:

hihi looking good,får jag smaka?=)

2009-09-16 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0