stockholm!

hahahahahhah jag glömde skriva att jag varit i stockholm! hahah hur man kan glömma en sån sak är det väl bara jag som kan XD
agnes påstår att hon tagit bilden som hon la ut på mig  vägen till bygdsilium!
jag har som sagt varit i stockholm och sett hairspray=D den var fantastisk bra=D
och jag har shoppat som jag kanske sagt ÄLSKAR   jag att baka då menar jag älskar=)
cup cakes är nog det roligaste och tårtor=)
jag köpte verktyg och dekorationer för typ 700 spänn=) hihi
det låter väldigt knäpp men jaja knäpp får jag väl va då=D
men det konstiga är att jag hatar typ handla skor också väldigt knäppt enligt många shoppa kläder är också tråkigtxD


nu ska jag gå hej då=)
jag i pite för typ två år sen=$

Kommentarer
Postat av: Ponte

nee... shoppa är inte skoj men det är inte så konstigt att jag tycker det! =D

2009-09-29 @ 19:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0