Stockolm<3

hejsan=) förlåt  agnes  jag vet att vi skulle skriva varanan men jag fick tag i en dator just idag :$ och du har inte skrivit så så skriver jag istället det får duga med lilla mig hihi=)
idag har jag hittat min favvo affär den heter cake&design den ligger i vallentuna stockholm om ni någon gång besöker stockholm borde ni besöka den affären det är en affär man både kan beställe tårtor och så finns det en "fysisk" butik mamma lovade att jag skulle å fara till nån affär med tårtdekorationer det fick jag men jag hade kollat in tre jag har bara fått besöka en men men en är alltit nåt<3 jag köpte typ dekorationer och sånt föt över 500 spänn typ:/ men jagälskar att baka det är min hobby eller ja en av dom<3<3<3<3 fast jag måste äta upp det är typ ett problem men men jag bjuder mina kompisar=) då tar det slut men jag är i stockholm nu ska se hairspray i morn det ska bli jätte spännande =D hej då <3<3 förlåt agnes=$
<3

Kommentarer
Postat av: gudmorsan

Hej fjällvalpen!

Kul att du kommit till Sthlm på besök. Jag hoppas att du nu förstår att det är stört (ha-ha) enkelt att flyga hit och att du nu kan åka o hälsa på mig o Bella när du vill.

Kram från gudmorsan i storstan häla din polare Agnes

2009-09-25 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0