tjena

hejhej =D idag är de måndag....., idag har de väl inte hänt så jätte mycke på skolan, jag och amanda letade hennes skor,, haha vi hade tappat bort dom, hhahahah ;) de var iallafall filip som hade dom :@, vi hade typ sökt över hela skolan! ;) så här ser dom iallafall ut:  fasst rosa nike märke..... tror jag ;)
iallafall så hände de inte så mycke mer på skolan sen när jag kom hem så gjorde jag chokladbollssmet, den vart inte god kan jag säga! den smakade typ inge choklad ;)
sen åt jag och sen städade jag :( och nu sitter jag här ;)
imorrn har jag utvsamtal :( ååå, de är inte kul! =(
jag är inte bra på att ta kort på mina kläder, skulle göra en dagens outfit men jag fick ingen bra bild på mina kläder!, hur ska man gööra? ;)
nu ska jag gå hej då<3/ agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0